کوشاکار 35 ساله شد

پیشروی در فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید، مسیری برای تحولات دیجیتال

  • از تاریخ 11 تا 13 آوریل نمایشگاهی در شنژن چین  تحت عنوان  Global Analyst Summit 2017 هواوی برگزار گردید. گروه کسب و کار اینترپرایز هوآوی (BG)، با تحلیلگران جهانی این حوزه عقاید و عملکردشان را در سال 2016 و همچنین چشم انداز، استراتژی، و شیوه های تحول دیجیتالی را نیز به اشتراک گذاشتند.
  • هوآوی اینترپرایز BG رشد زیادی در صنایع مختلف از جمله بخش دولتی، انرژی، مالی، حمل و نقل و تولید داشته است. درآمد حاصل از فروش اینترپرایز به 5.7 میلیارد دلار رسیده که با افزایش %47.3 همراه بوده است.
  • به طور مثال، یکی از راهکار های موفق گروه اینترپرایز هوآوی، شهر هوشمند هوآوی است که به طور موفقیت آمیزی در بیش از 100 شهر در 40 کشور جهان اجرا شده است.
  • هوآوی می تواند یک اکوسیستم جدیدی باشد که ویژگی های همکاری متقابل و منافع مشترک را تأمین کند و به وسیله پارتنرهای خود می تواند به مشتریان در جهت دستیابی به تحولات دیجیتالی خدمات ارائه دهد.
  • در سه سال آتی، هوآوی تصمیم به سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری بر روی ساخت پانزده  OpenLabsدیگر دارد  که در اواخر 2019، تعداد آن ها در جهان را به 20 عدد خواهد رساند.

 

گزارش کامل را اینجا بخوانید: http://www.prnewswire.com/news-releases/huawei-enterprise-business-grows-by-47-in-2016-300438589.html

 

 

Share this post