کوشاکار 35 ساله شد
سوئیچ های دیتا سنترفابریک هواوی,سوئیچ هوآوی

معرفی سوئیچ های دیتا سنتر فابریک 100 گیگابایتی هوآوی در نمایشگاه CeBIT

سوئیچ دیتاسنتر هواوی:

در روز افتتاح نمایشگاه CeBIT سال 2016، هوآوی  دو تا از  سوئیچ های دیتاسنتر فابریک 100 گیگابایتی خود را معرفی کرد: 

سوئیچ های  CE6870 TOR (با بافر 3 گیگابایتی) و CE6860. این دو سوئیچ TOR (سوئیچ های Top of Rack با بالاترین تراکم ارتباطی 25GE/100GE) از کلیدی‌ترین تجهیزات در اتصالات 100GE هوآوی می‌باشند که برای تداوم بیشتر و پربازده‌تر اتصالات شبکه‌ای در دیتاسنترها (راهکارهای BIG BUFFER E2E و Access  25GE هوآوی) طراحی شده‌اند.

همان طور که میدانید محبوبیت پردازش ابری، کلان داده و اپلیکیشن های اینترنتی تلفن همراه باعث افزایش ترافیک ناگهانی در شبکه های دیتا سنتر می‌گردد. نوسان های ترافیک شبکه با انفجارهای متناوب مواجه می‌گردد. در نتیجه نیاز به عملکرد بالای شبکه است تا سرویس هایی قابل اطمینان، در مواقع انفجارِ ناشی از ترافیکِ شبکه ارائه شود. سوئیچ های CE6870, CE6860  100 GE FABRIC ToR برای پاسخگویی به این دست نیازها - با ایجاد یک 100 GE FABRIC برای دیتا سنتر- طراحی شده‌اند.

سوئیچ CE6870:

این سوئیچ دارای بافر 3 گیگابایتی برای ایجاد شبکه دیتا سنتر با 100GE اتصال و E2E BIG BUFFER می باشد که این میزان 200 برابر متوسط صنعت می باشد.

دانلود PDF بررسی مشخصات فنی سوئیچ CE6870 هوآوی

سوئیچ CE6860:

این سوئیچ بالاترین تراکم ارتباط در میان سوئیچ های ToR را با اینترفیس 25GE/100GE برای ایجاد 100GE Fabric و بدون کاهش بیش از اندازه پهنای باند ارائه می‌کند. راهکار ارائه شده توسط این سوئیچ به مشتریان قابلیت افزایش سرعت ارتباطی شبکه از 10G/40G به 100G و افزایش سرعت دسترسی سرور از 1G/10G  به 25/50G را می‌دهد. این راهکار مطابق با روندهای بازار دیتا سنتر و نیازهای ارزیابی شبکه می‌باشد.

دانلود PDF بررسی مشخصات فنی سوئیچ CE6860 هوآوی

راهکار شبکه دیتاسنتر Cloud Fabric برای ساخت شبکه های باثبات و منعطف طراحی شده است و قابلیت SDN را برای استقرار شبکه خودکار و کنترل هزینه عملیاتی و مدیریت شبکه ارائه می دهد. محصولات و راهکارهای Cloud Fabric هواوی در بیش از 1000 دیتا سنتر در سراسر دنیا با موفقیت مستقر گردیده و به مشتریان صنایع مختلف شامل ارائه‌دهندگان سرویس‌های شبکه، ارائه دهندگان سرویس اینترنت، ارائه‌دهندگان سرویس هایIT و مؤسسات ارائه دهنده خدمات مالی سرویس ارائه می کند.YU LI مدیر کل حوزه شبکه دیتا سنتر هواوی می گوید: «هواوی به ارائه شبکه های دیتا سنتر باز، ساده  و منعطف ادامه خواهد داد و افزایش چابکی شبکه برای پاسخگویی به نیازهای بهتر مشتری از برنامه های این شرکت خواهد بود.»

بر برای آشنایی با طیف محصول سوئیچ هوآوی از این صفحه دیدن نمایید: معرفی انواع سوئیچ هوآوی

Share this post